Bikecheck Affe



Min cykel som genomgått en hel det förändringar senaste tiden. T.ex. Nytt styre, vevparti, framhjul, sadel, sadelstolpe! Men här kommer en lite mer detaljerad beskrivning på hojjen!

Ram: Mutiny Sinister 21" (Shadow X Mutiny edition)
Gaffel: Shadow Creeper (Shadow X Mutiny edition)
Stem: Shadow attack fl. (Shadow X Mutiny edition)
Vevparti: Flybikes 22m 175mm Mankind vevlager
Bakhjul: Oddysey hazard 11t 36h LHD som är dåligt lackat svart (köpte fel sorts färg och orkade inte bry mig)
Drev: Shadow Lite (samma skitfärg som på bakhjulet!)
Kedja: Något jag köpte av Mike...KMC kanske?
Sadelstolpe: Odyssey Intac (kapad en hel del)
Sadel: Någon Kink (inte slim och inte fet)
Styre: Flybikes Tierra (ska kapas 1-1½cm på varje sida, körd oldschool smalt styre ^^)
Framhjul: Även det något Nonamehjul jag köpt av Mike! Längsta axeln EVER! 10mm
Framdäck: Urchin slicks fram och Kenda bak.
Pegs: Shadow Mean
Pedaler: Animal hamilton
Handtag: ODI longnecks.
Barends Flybikes.

Vet att några kommer säga något om att jag ska kapa gaffelröret för att slippa spacers, men jag är rätt lång 186+ och har problem med låga styren, jag kommer kanske kapa någon gång när jag behöver ett nytt stem och köper ett topload för att få upp styret lite, men nu är jag rätt nöjd med det som det är!

//Affe


Kommentarer
Postat av: ésen

Cool hoj ,, Själv håller jag på att Bygger på ett litet hemmabygge , Fattas delar och och lite små skusteringar .









(:

2009-01-10 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback