Profil: Affe

Affe, vem annars?
Namn. Alfred "Affe" Tholén
Ålder. 19880813 (you do the math)
Bor. Egen lägenhet i Katrineholm (delas med min katt Zelda)

Vad gör du när du inte cyklar?
-Jobbar som timvikarie på två olika skolor i närheten, annars blir det mest datorsittande.

Vad cyklar du på just nu?
-Shadow x mutiny paket (ram, gaffel och stem) Odyssey bakhjul, shadowdrev, flybikesvevar och lite annat skit, finns bild på den någonstans! Titta och gissa.
psykel

Bästa cykelrelaterade minnet?
-Skönaste minnet måste ha varit den varma sommarkväll jag fick nyckeln till Mejeriet (R.i.p) och drog dit direkt med polarna och öste länge och väl!

Bästa roadtripen?
-Det kvittar vilken! Vi har så jävla kul i bilen på väg dit vi ska! Det är sån jälva stämning och vi stressar aldrig så det är vilket som.

Favoritspots?
-
Tror jag åker bäst i park, där man har lite variation och kan göra lite som man känner för! Jag är för dålig på basic saker för att gilla street. Annars är en bra hall det bästa som finns. Bara det finns banks att göra footjams i är jag nöjd.

Favoritmat?
-Husmanskost! Inget snack där! Fisk och potatis är grejer det!

Proffsåkare som du ser upp till?
-Var ett klipp med Morgan Wade som fick mig att börja bmx:a, och han levererar fortfarande sjuka saker!

En varm hall, en varmare sommardag eller bara törstig, vad dricks när du pausar?
-Loka, ramlösa eller liknande! Men visst kan det smita med en iskall burk cola ibland!

//Affe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback